21 Mart 2009 Cumartesi

Müge Anlı küplere bindi

GAZETECİLER: ATV'de yayınlanıyor; "Müge Anlı ile Tatlı Sert... Programın ismi de bu... Tatlı kısmı yok... Ya da günahını almayalım biz hiç denk gelemedik... Program daha çok "sert" ve "ajitasyon" formatında...

Bir garip program... Garip diyoruz çünkü... Bu tür programlarda genelde iki konuk kapışır, sunucu ayırmaya çalışır... Bu programda ise sunucu Müge Anlı celallenip konuklarıyla kavgaya tutuşuyor...

Daha bu sabah denk geldiğimiz bir kavga anını aktaralım sizlere... Bursa'dan kendini medyum diye niteleyen bir zatı bulup ekrana çıkartmış... Adam, kısmet açtığı iddiasında... Müge Hanım da onun için çağırmış... Daha doğrusu dişine göre ekranda parçalayacağı, fırça atacağı, o attığı fırçada da haklı olacağı bir zat olduğu için onu tercih etmiş belli ki...

Şu diyaloğu bir okuyun anlarsınız durumun vahametini;

Müge Anlı: Hadi say 7 kısmet nedir? Sayamıyorsun çünkü atıyorsun...
Konuk: Saydım ben size...

Müge Anlı: Ben anlamadım yeniden say... 7 kısmet kapısından söz ediyor, kısmet kapılarını bile sayamıyor. Bu adamdan ne fayda gelir... Bu ilim diyorsun, sen daha o ilmi alamamışsın...
Konuk: Bu ilmin ne olduğuna siz karar veremezsiniz. Müge Hanım müsade eder misiniz... Müsade eder misiniz...?

Müge Anlı: 7 kısmet kapısı var diyorsun, say diyorum sayamıyorsunuz.
Konuk: Sayıyorum siz anlamıyorsunuz...

Müge Anlı: Yaaa... Yaa... Ben anlamıyorum, çünkü ben size inanmıyorum, inansam anlayacaktım...
Konuk: İlk sorduğunuzda ben size bunları saydım...

Müge Anlı: Hayır sayamadın...
Konuk: Ben diyorum ki bunu maddeleştiremezsin...

Müge Anlı: Sen maddeleştiriyorsun... Senin dediğini söylüyorum. 7 kısmet kapısı maddeleştirilemez diyorsan 7 maddedir... Say o zaman...
Konuk: Ben de size diyorum ki insanın nefes almasından tutun yediği ekmekten herşeye kadar insanın kısmetidir...

Müge Anlı: Yaaa.... Senin karşına çıkan insanların hepsi saf değil.

Bu sırada Müge Hanım celallenip ayağa kalkmış... Elleri bellerinde... "Nasıl seni rezil ettim, nasıl fırçaladım" gibisinden bir havada...

BİRAZ DA DUYGU SÖMÜRÜSÜ...

Programın diğer konuğu da oğlunu bir cinayete kurban veren acılı anne... Askerden döndükten sonra taksicilik yaparken 10 TL için öldürülmüş... Olayın failleri yakalanmış...

Acılı anne ekrana çıkarılmış, gözyaşı döktürülüyor... Yürek yarası yeniden deşiliyor... Peki bu neden yapılıyor? Bunun anneye ne faydası var?

Ekrandaki diğer kadrolu konuk (sanırız bir hukukçu) başlıyor ateşli bir konuşma yapmaya;

-"Yakalanmış yapanlar... Bir şey diyemiyoruz... Lanet olsun bu insan kılığında olanlara... Lanet olsun... Lanet olsun... Lanet olsun... Bu mübarek cuma günü ona rahmet diliyorum. Mekanı cennettir hiç merak etmeyin!"

Hiç yorum yok: